Nu är det mycket som händer på en och samma gång

Ojoj, jag hinner inte med!
Får använda bloggen till något slags medel för att rensa tankarna...

Igår kollade vi som sagt på ett hus ute på landsbygden men ändå relativt nära Umeå (ca 2 mil).
Det var otroligt fint med ladugård, stor tomt och hundgårdar och imorgon får vi veta om vi får flytta in.
Det känns så nära men ändå så långt bort!

Gjorde nyss klart tentan som jag pluggat till stenhårt den senaste veckan och det gick superbra!
Kan tyckas konstigt att det gick så bra när jag i princip inte sov någonting eftersom jag endast kunde tänka på det fina fina huset.

Ikväll ska jag börja vardagslydnadskurs med Ceasar.
Vi har redan gått en sådan men de är kul att bara ha något att göra tillsammans.
Kanske träna lite på inkallningen ;)

Ojoj, jag dör av spänning inför morgondagen.
Besvikelsen kommer nog bli stor om vi inte får det men samtidigt så vill jag ändå njuta av förväntningarna i dag om ni förstår vad jag menar.


Kanske man ska skaffa sig en sådan här? :P

Kommentarer
Postat av: Struntlillstrumpa

Så söta :)

2009-08-20 @ 19:24:58
URL: http://struntlillstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0