Så var det dags att börja packa

Nu bär det ut på landet gått folk.
Äntligen ska Fröken Wrede leva ut sina "bo på lantgård" drömmar :D
Lantgård och lantgård, men vi planerar dock på att skaffa lite höns till sommaren.
Jag kan inte längta mer och det hjälper verkligen till att skänka lite ljus åt den annars så mörka hösten framöver.

Så nu sitter jag självklart och tittar på lite inspiration för den mer lantliga inredningsstilen :P
Visste att jag kommit rätt när jag såg www.countrystyle.se!
Nu är det bara att ge sig ut på loppisar och försöka hitta liknande objekt.













Kommentarer
Postat av: Nadia

Grattis till huset!!

2009-08-21 @ 14:42:42
Postat av: Fröken Wrede

Tack! Kan knappt tro det själv! Den första november flyttar vi från studentghettot!

2009-08-22 @ 10:15:13
Postat av: Wannabebonjäntan

Vad roligt!



Komposthindken skulle jag kunna tänka mig.... ganska söt :-)

2009-08-23 @ 08:51:31
URL: http://bondjantan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0