Fullmåne

Galet va varmt det bleve helt plötsligt! Har nyss avslutat en kväll med plugg och jag börjar äntligen komma en bit på vägen. Om jag tar mig tid den här helgen så tycker jag en av tentorna iaf ska vara klappade. Pust och stön, inte lätt att sitta vid datorn när man håller på att dö av värmeslag!

Efter att ha jobbat några timmar idag tog jag och hunden en sväng till Nydala för att svalka oss. Tyvärr blev det inget dopp för matte som är lite för hypokondrisk och tror att hon skulle bli sjuk. Iaf så tränade vi lite freestyle och agility bland grenar och stenar samt sök efter godis bland träden. Hur som helst en toppendag för Ceasar!

Till middag fixade jag en riktig god rätt som jag bestämt mig för att kalla gratinerad tofu med grönsaker :P Naturell och ekologisk tofu skuren i tärningar som wookas med dina favoritgrönsaker (mycket krydda som paprikapulver och vitlökssalt) och som sedan åker in i ugnen på 175 grader med ett täcke av en smakrik ost med helst endast 10% fetthalt. Till det serverade jag fullkornscouscous. Gött värre!

Nu ska det sovas i skenet från månen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0