Ute är det hagelstorm...

...och inne så ligger hundarna och myser i sängen medan jag catchar upp med lite bloggande.

I fredags var jag hos sjukgymnasten som sa att hon inte kunde göra nått för min rygg. Självklart sa hon det efter hon hade misshandlat mig så tårarna kom :P Jag ska ringa läkare på måndag. Troligtvis är det en förkylning som satt sig på musklerna i ryggen och jag hoppas det går över snart. Iaf så blev det ingen resa ner till Ånge för att gå på utställning med Houdini och Erica. Mest av ekonomiska skäl men också att jag inte kunde tänka mig att sitta ner i 5 timmar för att komma fram. Det skulle inte min rygg ha klarat...

Istället kom Nadia ner från Piteå för att hålla mig sällskap. Och vi har haft jättekul!
Först en lite finare middag med totellinisallad med mozzarella och avokado med en flaska vitt vin till. Till dessert bakade vi en mintkladdkaka tillsammans och den serverades med grapefrukt och ingefärasorbet. Gottigott :) Med oss var även Sofia, Niklas och hans släkting Alex från Gävle. Efter middagen var det dock bara för mig att slå mig ner framför datorn och skriva klart ett 5sidigt arbete om ett socialpsykoloiskt fenomen. Snacka om att multitaska!

Dagen efter så for vi ner tll Övik för att hälsa på Niklas familj, se en hundutställning där som vi förövrigt missade :( och sitta och vänta mest på Niklas och Alex som bestämt sig för att återuppleva gamla barndomsminnen (mer vill ni inte vet om det :P). På kvällen for vi tjejer ut på Pipes och O'learys. Dansade så att svetten rann och fötterna värkte. Jag tackar dock alkoholen för att kvällen var fri från ryggsmärtor haha.

Idag har vi chillat med lite Chunkey Monkey glass och Nadia for hem för ett tag sen. Det var roligt med lite sällskap faktiskt! Jag har bestämt mig för att verkligen bara ta det lugnt ikväll och möjligtvis se Fredrik och Filips nya serie kl 2100. Ni får ta och ha en myskväll ni också!



Umeåvimmel lyckades fånga oss på Olle igår. Bättre bilder har ju funnits :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Happy girrrrls.

he, men det var kul faktiskt! en gång till! ni tog er hem i säkerhet i varje fall, det var ju fint.

2009-04-20 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0