Sockeroffer

När Niklas och jag kom hem igår från Övik låg vi som två narkomaner höga på socker och mådde pyton. För de blev ju tårta och fika och sedan fika igen och till sist ett mål vanlig mat. Jag typ darrade och kräktes flera gåger haha. Man kan ju som skratta åt det så här i efterhand men jag tror inte den dagen gjorde såna underverk med min insulinkänslighet. Jaja, äre fest så äre... Synd bara att påsk är i helgen och den är ju inte direkt känd för att vara sockerfri :P Vi far ner till Matfors och min mormor på skärtorsdagen och stannar tills på söndag. Ska bli värsta släktträffen. Hoppas bilen håller! Peppar, peppar...

Iaf så har vi startat vårstädningen och jag har planterat om alla växter och ska nu se om de finns nå fina vårgardiner. Så himla kul att äntligen fåre gjort!  Jag är lat med kameran, kommer snart igång.

Tillsist så har vi (Turbo, Ceasar och jag) varit ute och tränat i slasket. Turbo visade sig vara en stjärna på slalom och agilitydrömmarna bara ökar och späs på. Han har för övrigt varit så slut idag och typ nickat till sittandes pga gårdagens bravader. Kanske låter konstigt men folk med barn kanske förstår det här med hur skönt det är att se sina hundar sova och vara alldeles slutkörda haha :P

Idag fyller min lillebrorsa 19 år! Inte så liten längre alltså. Grattis Zeth!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. ser att han har det bra. Du gör ett bra jobb. Jag har stora förhoppningar om han. Lite nyfiken vars hans kompis kommer från. Lycka till Kerstin

2009-04-22 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0