Övik idag

God morgon! Ja visst är det? Jag har varit jävligt stressad den senaste tiden men idag känns det bättre. Ser fram emot en tripp till Övik där Niklas mamma fyller år och Turbo ska få följa med. Han ska ev få träffas Niklas syrras hund Bison och få lite mer miljöträning. Annars då?

Ska börja löpträna på riktigt igen! Har ju fått Niklas att ställa upp i Blodomloppet med mig så nu måste jag ju vinna över honom haha. Det är ju bara på 1 mil så de ska nog gå bra men jag hoppas jag ska få med mig Turbo på träningarna :) Så får han röra på fläsket  lite grann. Är sugen på att prova agility med han, han är tvungen att hoppa över varje gråsugga och farthinder vi stöter på när vi är ute samt de flesta större snöhögar och stenar, stackars hund :P

Håller fortfarand på med bilderna av Ikeamöblerna ska bara städa till lite så lägger jag upp det här.

Ha en braaa dag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill träffa dig. Jag vill umgås med dig en smula. När kommer du hem igen då? :)

2009-04-05 @ 09:53:43
Postat av: Fröken Wrede

JA! Jag vill också umgås, men inte en smula, utan JÄTTEMYCKET! :D

2009-04-06 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0