Gillar läget

Har lugnat ner mig en aning. Allt känns inte helt hopplöst. Överlevde nämligen jobbet idag, utan att kräkas, svimma eller ha allt för ont. Saker som de senaste dagarna har handlat allt för mycket om. Man måste som ha kul också! Skulle gärna ha gått ut ikväll men kände det var bäst att chilla och bara ta hand om sig själv. Fixa naglar, ögonbryn och hår. Gosa med hundar. Se film. Ja myspys. Imorgon ska jag också jobba, så det är bara att ladda upp. Älskar min pojkvän, han är det största stödet i mitt liv. Utan honom skulle jag inte klara det här. <3

Hoppas ni har det bra :)



Vi funderar på Paris i sommar, nån som vill hänka? ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad tur att det känns lite bättre och at du har Niklas.. Paris låter fint, men jag kanske sitter med en valp då hi hi ;) Hör av er när ni ska till irland, då är jag på :D Kramis

2009-04-26 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0