Frisk luft

Ja jag vet vad jag behöver! Lite frisk luft, att få andas i lugn och ro utan att behöva tänka på allt som man missar. Jag behöver 5 veckors betald semester på lyxhotell i Thailand, som Niklas och jag brukar beskriva fenomenet med haha. Just nu lyssnar jag på lite sober Colbie Caillat, suckar djupt och funderar på vad man gentligen kan göra för att påverka sin livsituation? Är vi verkligen så fria som man vill påstå? Mitt liv känns då som en ganska trång papperskartong där jag inte ens kan vända mig om för att se alternativen.

Det krävs en rätt så brutal förändring känner jag och det får ligga som en cliffhanger i luften tills nästa inlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0