Aprill, aprill din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Hujeda mig va min rygg gör ont, håller nästan på att gå av! Har inte varit riktigt hundra på flera dagar nu, kännt mig trött och hängig liksom.

Så där, nu har jag gnällt färdigt.

Idag ska jag för ovanlighetens skull plugga till tentan på lördag! Wiii!
Jag ska ut i vårsolen med vovvsingarna.
Jag ska sätta igång på allvar med lydnadsträningen med Turbo, är lite nervös eftersom jag aldrig gjort det så här på allvar... (vill ju att allt ska läras in korrekt från första början)
Jag ska dammtorka och byta gardiner.
Jag ska ut på Pipes och träffa trevliga människor på en sån här trevlig lillördag :)

Japp säkert nått mer också. Typ ligga i soffan och klaga på min rygg.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0