When media couldn't buy a soul

En riktigt trevlig höstdag det har varit idag måste jag säga! Full av bakfylla och förkylning, läxor och slappande. :D För det var nämligen så att vi hade en lite firmafest med alla frassar igår och även om jag inte jobbar så ofta där längre så fick jag vara med :) Även Niklas hängde med och vi var först i snygga Amandas snygga lägenhet och sen for vi ut på Corona där man genast dansade sig genomsvettig! Skitkula människor de där! ;)

Idag har det alltså gått ganska segt och vi har mest förberett oss för morgondagens avgiftningsdag med godis, pizza och glass... Ingen kost för en kostvetare direkt så från och med imorgon då avgiftningen börjar så ska jag i en vecka följa ett program som finns i boken Du är vad du äter. Det ska bli spännande at se om jag klarar det! Största problemet lär bli framförhållningen...

Hur som helst var Niklas och jag ute på en liten promenad i eftermiddags och då tog vi några fina kort på Ceasar:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0