Satisfaction

Allt rullar på som det ska nu och det går bra nu. Vad mer kan man säga?

Jag kan ju berätta att jag äntligen skaffat ny mobil! Halleluja! Allt kunde ju som bli bättre än de jag hade och den nya blev till sist en walkman; w890i (lägger in bild sedan). Eftersom jag inte direkt är van vid alla så att säga "lyxiga" funktioner så är jag heller inte nån som borde skriva en recension på den här telefonen men jag kan ju säga att den är bra :P stilren ;) och har en bra mediaspelare :D. Allt man behöver likssom!

Btw:
Katten börjar bli hemtam och har mer eller mindre tagit över stället. Han är äckligt social och gillar att ligga i knäet när man sitter vid datorn lr tv:n. Niklas har äntligen nått annat än mig att jävlas med så det är så fridfullt att låta dom båda få leka med varandra i timtal. Och inte snacka om gulligt!

Btw 2:
Skolan då? Ja, kolbindningar har blivit ett ord jag säger med avsmak i munnen. Jonföreningar gör mig snurrig. Syror och baser är väl inte min grej riktigt men jag börjar iaf hitta på campus riktigt bra nu! :D Jag har även sökt till dietistprogrammet så nu känner man motivationen stiga.

Usch nu har det plötsligt blivit sent... Kanske man ska börja läsa lite kurslitteratur? ;)

pusspuss/ Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0