Pluggis

Bråda dagar som vanligt men jag vill ju dela med mig hur de första dagarna på universitetet har varit och jag kan väl börja med att erkänna att det inte direkt har börjat på "allvar". Dagarna har mest gått åt till allmän information och att lära känna varandra. Nollningen har inte jag kännt av än så länge och våra faddrar tar det lugnt med oss men till helgen blir det nog mer fest. :) Iaf så älskar jag verkligen stämningen! En helt annan värld som man typ inte visste fanns i Umeå! Jag stormtrivs redan och på den instutionen jag tillhör är verkligen alla jättetrevliga. Klassen är supermysig med väldigt många "likasinnade". Idag lagade vi mat tillsammans (mjölkfri, glutenfri och vegetarisk måltid) och satt sen och språkade i typ en timme. Än så länge känns det alltså rätt så najs men vi får väl se när väl Allvaret har börjat om jag säger likadant. :P

Nu funderar jag på att vara "studentlig" och gå på IKSU lr kanske köra ett litet yogapass här hemma. Vi får väl se hur det blir men jag är väldigt nyfiken på vad som händer för alla andra så hör gärna av er ni som känner er manade! Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Terese

Svara när man ringer så blir du uppdaterad :P

2008-09-03 @ 01:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0