Ett steg närmare utrensning

Ja dagen har då flutit på relativt smärtfritt förutom att det har varit en hel del ätande! Fatta förstå va less man bli på bara grönsaker i otroliga mängder samtidigt som man måste dricka konstant. Det är så mättande! Det blev alltså inte en dag fylld av hunger  som jag trodde utan mer en dag med mest illamående och aptitlöshet. Jag förväntar mig se storartade resultat Gillian McKeith efter detta!

Är btw väldigt less på att plugga. Sitter dagarna i enda men tycks inte få nånting gjort! Ska verkligen satsa hårt på studiekvällar till vecka. För det kan ju nämligen vara rätt så mysigt också ^^

Näe nu äre dags för misosoppa, följt av yoga och ett glas varmt citronvatten. Hela dagen avslutas med ett varmt härligt bad som belöning :D Ha de bra allihopa!



Detta var våran lunch idag; quinoa med hackad gräslök, broccoli, gurka och selleri. Och ja, det smakade så nyttigt som det ser ut...

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud, har hade du updaterat mycket haha :) Och fy tusan vad snygg din blogg har blivit.. du är ju SKITDUKTIG!! :) Vill du göra till min också? ;) blink blink haha! Kramen

2008-09-21 @ 20:29:56
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0