Back on track with red panda

Ägnat en hel dag åt recovery. Promenerat i skogen med Niklas, sovit några timmar, ätit god mat (nyttig) och även tagit en långpromenad till Nydalasjön tillsammans med Niklas och Ceasar. Fått ett sånt otroligt stöd från honom att jag nu inser att jag kan skatta mig lycklig. Fy nu skäms man ju nästan för att vara nere... Inser att det är vid sådana här tillfällen det visar sig hur mycket man faktiskt tycker om varandra! Även hur mycket jag tycker om allt annat. Finns fortfarande en enorm frihetslängtan hos mig men det känns bättre, och jag kan ju passa på att nämna att jag faktiskt ätit både fullkornsbröd och ris idag! Hm, finns det ett samband tro...? Kanske med det deppiga ja, men jag tror de funderingar som kom igår var helt sanna och något man ska ta på allvar.

För att koppla bort tankarna har jag även fixat till min framtida tatuering :) Det var nämligen så att jag satt och kollade på en dokumantär om det kinesiska djurlivet och jag blev helt fascinerad när jag såg det här lilla djuret:



Det är en kinesisk röd panda (det kinesiska namnet betyder eldräv) och det är det finaste djuret jag någonsin sett! Jag vill absolut ha den som en tattoo! Kändes lite random först men nu har jag ritat upp min egen version med en lång svans också och nu återstår bara att grunna på var den ska sitta... Vt inte riktigt vars som blir snyggast... men visst är den bara för gullig!!??

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag och pappa såg det också på tv. Vi naaaw;ade i kör.

2008-09-24 @ 09:04:06
Postat av: Erica

Ja den var verkligen sötis!

2008-09-24 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0