Äntligen inlägg!

Sommaren gick då över jävligt snabbt vill jag bara inflika innan jag fortsätter babbla på om mitt vanliga strunt. Det känns som den endast bestod av att jobba. Därför känner jag en härlig frid av att ha blivit student igen. Visst återfinns stressen och hetsen där nästan direkt men man har ändå en hel del fritid och tid för att andas. Nice. Och dessutom har ju alla träd börjat bli så fina nu med sina gula löv. Och även luften så frisk nu när det blivit kyligare ute :)

Denna veckan har de flesta fyllt år känns det som så jag vill bara passa på och säga Grattis Nadia, Sofia och Niklas! Ett år närmare pensionen!

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva och nu ska jag sova!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0