Varning! Läs ej om du är känslig för gnäll!

Ja jag kan ju liksom inte låta bli. Min lilla förkylning gick som helt plötsligt till värsta influensan med feber, kräkningar, ledvärk mm mm. Bläää! Orkar som inte mer. Och allt blir inte bättre av att jag har tenta på fredag! Inte som om jag kommer kunna klara den men ändå. En extra orsak till ångest och oro liksom!

Ni skulle föresten se min lägenhet! Den ser förjävlig ut. Jag bara önskar jag orkade kliva upp ur soffhelvetet så jag kunde dra runt lite med dammsugaren så skulle det kännas bättre. För hallå, min lägenhet är så smutsig så att igår när jag skulle ta upp Winston (vår lilla kattunge) från golvet så märkte jag att jag istället höll i ett stort äcklig dammtussmonster! Huvva, pedanten i mig skriker.

Jag säger då bara en sak till er alla: passa er för influensan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0