Shoppingtillfälle

Gör ju ingen ära i att vara nån slags modeblogg, är ju ingen idé liksom, men vill bara tipsa om att Ginatricot skaffat internetbutik! Kanske glädjer det mig mer än någon annan då jag alltid får en stark avsmak i munnen när jag tänker på att shoppa kläder i stan. Vet inte vad det är med mig. Det är ju meningen att shopping ska vara det bästa som finns för oss "tjejer". Suck, jag tror jag helt enkelt är för snål och villrådig när det gäller att göra såna där impulsinköp som det oftast blir. Får ångest av bara tanken...

Gjorde dock enligt mig ett kap i lördags då jag letade nått att styra ut mig till på fyllefesten. När jag kliver in på Gina så hänger då en klänning som jag beundrat kvällen innan i Idol då Anna hade på sig den. Köpte den och är supernöjd över att priset var rimligt. :)

Näe nu ska jag nog inte prata kläder någe mer på ett tag.



Anständig som faan...
Ett jävla fyllo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0