Pigg som en lärka

Nu är jag så gott som frisk igen! Ville bara att hela världen skulle veta det :P Det enda lilla snedsteget var gårdagen när Niklas och jag kom på att vi skulle göra en cykelutflykt i det fina höstvädret. Det dröjde dock inte länge förän solen hade gått ner och kylan satte igång ordentligt. Jag höll på att frysa ihjäl och fick värsta nackspärren och febern och fick gå och lägga mig direkt när jag kom in. Tur nog så märker jag inte av någnting idag :D

Måste nu skvallra om den bästa nyheten på länge! Vi har nu bokat hotell och del av resan. Det är nämligen så att vi ska fira nyår i Oxford i år!!! Så jävla spännande och jag längtar så otroligt. Det verkar så fantastiskt vackert där och väldigt mysigt att spendera en högtid på. 

Har även blivit väldigt sugen på jul. Det är nog bäst att börja med julklapparna redan nu för en gångs skull!

Ja men allt som allt är jag på ett toppenhumör. Hur är det med er alla?

/ANNA






Kommentarer
Postat av: Nadia

hmpf. vad avundsjuk jag blir.

2008-10-19 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0