Oj så det blev

Om ni bara visste hur sliten jag är så skulle ni nog vilja ge mig en kram... Min kropp blir bara känsligare och känsligare för alkohol och trots att det verkligen inte blev för mycket igår så kunde jag knappt röra mig i morse utan att spy. Jag mådde redan på kvällen pyton och var tvungen att gå hem efter förfesten! I hällande spöregn och storm. Stackars Niklas och Erica som fick vara mina våldtäcktsvakter och lyssna på massa fylloprat haha Men de var kul så länge det varade, Jossan och Kickan är lite vrickade haha men tack för en skitkul kväll!

Nu är btw hela resan bokad till Oxord! Vilket härligt nyår det ska bli! :D

Jag hoppas alla har kommit ihåg att ställa om klockan!
Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0