I am a smittens kitten

Ja gott folk, efter helgens bravader och en riktig genomkörare på IKSU i måndags så har jag drabbats av en äcklig förkylning lr möjligen halsinfektion. Så nu är det synd om mig och alla är välkomna med sin sympati och helst nån slags present lr godis...:P Har en urgullig pojkvän dock som tar så bra hand om mig så jag ska nog inte klaga.  Fast jag blev rätt upprörd idag när jag efter en hel dags konstant tvtittande (sappande på hög nivå) upptäckte att det fanns absolut ingenting att se på tv! Efter lite panikångest och några halstabletter fick jag dock syn på datorn, slog mig för huvudet, och insåg att jag varit en idiot som inte insett all oändlig underhållning som finns på min lilla bärbara. OMG liksom tänkte jag men nu så här efter 5 min vid tangentbordet så undrar jag; var finns all den där fantastiska underhållningen som ska ge mittt liv lite innehåll igen?? Jag kan då inte hitta de så nu funderar jag seriöst att gå och lägga mig, lr ännu värre, läsa kurslitteratur... Ve och fasa.





Kommentarer
Postat av: Erica

Jajjemen! Jag e supernöjd med håret! :) Har du blivit sjuker du din stackare.. kramis!

2008-10-09 @ 13:47:20
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/
Postat av: Ellen

Webcomics. Det bästa att göra när man inte har något roligt att läsa eller göra...

2008-10-12 @ 18:58:46
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0