Huzzha!

Tänk nu är det snart helg! Den här veckan gick som smort asså! Och till helgen blir det partay för hela slanten :P

Det börjar med en mjukstart imogon då, tror det lr ej, Niklas och jag ska fira 1 årsdag! Vi har varit ihop lite längre men ingen av oss kommer ihåg vilket datum så den här helgen fick duga bra haha. :) Först ska vi ut på kinarestaurang och sedan blir det bio. Mysigt vi ska ha det!!! :D

På lördag är det sittning för dietister och kostvetare på Epuben. Vi får trerätters inklusive dryck och temat är Alla är vi barn. Funderar fortfarande på vad jag ska styra ut mig till men det verkar som min balklänning ska komma till användning iaf en gång till ;)

Nu ska jag ta och träna lite smått (får inte träna för hårt pga tattoo) och sedan läsa lite kurslitteratur. Har spenderat kvällen ensam framför nya jättetv:n (42 tum!) och sett skräckmusikalen Sweeney Todd. Mycket blod och sång tillsammans, hur kan det slå fel liksom? Måste ha nån filmkväll snart för den här tvn är verkligen king att se film på! Hur som helst så ska jag sätta igång nu. jag hoppas ni uppför er! Pusspuss ;)

Dolly Parton frossa!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

men 42 tum vad är de, cattis å jocke har 50 tum där brukar jag nörda haha ;) puss på dig gounge oh tack för presenten =)

2008-10-02 @ 23:29:10
Postat av: Sofia

ooooh ja! men det kan förstås aldrig bli...



fick just hem en dubbelcd med dolly förresten. naaaajs

2008-10-03 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0