Händiga Anna

Idag har jag varit xtra produktiv och faktiskt sytt en hundscarf! Jag valde ett lite juligt tyg i skotskrutigt rött så Ceasar ev kan ha den på julafton. :) Har förövrgt varit på skolan för en föreläsning idag och vi håller otroligt nog på med något riktigt intressant just nu! Nämligen fysiologi som jag nyss läste på gymnasiet så jag känner att jag verkligen kan hänga med. Äntligen lol!

Den här veckan har N och jag en slags husmanskost vecka och idag slog vi på stort med ärtsoppa och ugnspannkaka. Även om maträtterna kan kännas mäktiga så måste jag säga att det har varit ett väldigt bra sätt att hålla sötsuget borta. Är även väldigt glad över den nyinförskaffade råsaftscentrifugen och jag sitter nu och njuter av en hemmagjord färskpressad apelsin och mangojuice ;) Känn på den du!

Nu ska jag sova och det tycker jag ni också ska göra!

Godnatt!

Ps. Grattis Sofia till lägenheten! d.s.

Kommentarer
Postat av: Erica

Få se en bild på ceasars nya scarf då! :)

2008-10-25 @ 11:57:17
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0