Yes sirieee

Trots "den stora sjukdomen" (inte cancer då :P) så gjorde jag tentan idag! Gick som väntat ganska smärtfritt och jag var klar på under en timme. Man ska ju inte hoppas för mycket men trots allt så var det här min första tenta på universitetet! Värt att fira men efter en dag av hålligång så orkar jag inte göra någoting "festligt" den här helgen. Om jag inte är allt för illa däran imorgon så ska vi dock till övik och hälsa på. Lämna bil och hämta upp bil och därefter befinna oss i bilägarens fria värld! :D
Härligt, härligt men det innebär också att jag snart måste börja fila på körkortet. Men är ju inte helt fri när man måste tvinga sin pojkvän till att köra en vart man vill haha :p

Jaja, allt jag vill är nu att pigga på mig så att jag kan börja träna igen. Är så sugen på att springa och yoga och gymmet! De är så himla kul alltså! Jag tycker att om alla som läser det här ska hålla tummarna för att jag blir frisk tills på måndag så borde de funka :D

Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0