Ja det här var ju onödigt...

I onsdags så fick min kropp krupp och sen dess har ingen sett av Anna Wrede så mycket. Var till vårdcentralen i fredags och de började babbla om sorkfeber vilket gjorde mig avsevärt piggare i förhoppning över att det inte skulle vara det om jag blev frisk på en gång haha. Är fortfarande en riktigt svag jävel som blir helt slut av endast en tur till ICA. Suck, det har även visats sig väldigt tydligt på sistone att jag inte längre tål gluten och laktos. Laktos var väl ingen nyhet egentligen men det har försämrats allt mer nu när min kropp har varit så svag. Tänk på allt gott bröd liksom! Och god mjölk...buhu :( Fast det ska bli intressant att se om jag blir piggare av att skippa sånt jag blir dålig av i kosten!

Annars så försöker jag ju göra mitt bästa att hinna med i skolan vilket jag stolt kan säga går rätt så bra. Finns det egentligen nån bättre expert på att få höga betyg vid hög frånvaro än mig? Don´t think so!

Nu ska det bli spännande att se Sofias nya lägenhet. Det är alltid så kul när någon flyttar till ett nytt ställe. Jag blir också sugen haha :P Näe då, jag trivs bra där jag är också... :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej och usch!! Sorkfeber låter inte som nån höjdare, har du fått diagnos på det? Hoppas att du har det bra ändå, och hojta till om du behöver anteckningar!! har skrivit in rätt mycket på datorn, som jag kan maila över om du vill! Krya på dig och kram!!

2008-11-04 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0