Efterlängtad läsning? :P

Återvänder nu till bloggvärlden genom att bekräfta att jag gjort ytterligare en tenta! Å det gick otroligt nog superbra! (vad jag vet än så länge :P). Jag har nämligen inte varit på en enda föreläsning! Varit hur sjuk som helst att jag började nästan undra ifall det skulle ta slut. Men tack vare en otroligt omhändertagande och snäll pojkvän, morfinhostmedicin och besök av gull-Erica börjar jag nu känna mig riktigt pigg :D Det jobbiga är nu att jag måste börja rehabilitera mig, konditionen och styrkan jag byggt upp är som bortblåst och nu har jag värsta planerna över hur en sådan träning skulle se ut ;) Men de skiver jag om nån annan gång hehe.

Ja som sagt har jag besök av Erica och hennes whippet Houdini. Dagarna har i princip bara bestått av hundsnack, hundträning, hundpromenader och typ... allt annat hundigt man kan tänka sig haha De har verkligen varit kul att ha en vän i närheten som delar ens intressen :D Även om det inte alltid har varit så kul för henne då jag har pluggat som en tok inför tentan...

Och till sist:
Såg nyss världens bästa film! Kung fu Panda gjorde mig grymt imponerad och inspirerad! Älskar det kinesiska temat och vill bara se den igen! Överdriver jag? Inte alls, så se den nu! ;)
(Btw så finns det en röd panda i den)


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har inte alls haft tråkigt, bara kul =) Ja filmen var grym.. Gillar bilden du la in hihi.. Nu har jag varit ute med både ceasar och Houdini och jag har grymt ont i händerna, jag e långt ifrån en cesar millan hahaha :) Kramen!

2008-11-21 @ 11:27:50
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0