Varför firar man egentligen pingst?? :S

Kanske borde frågan hellre vara;
Vem egentligen firar pingst??
Jag har då inte gjort några större ansträngningar för det idag men vem vet, är ju alltid bra med en orsak till att fira...

Har mått pyton idag men nu börjar det lätta. Jag har dock lyckats smitta boyfriend så nu har jag lite dåligt samvete :P Stackarn får dras med den här jobbiga förkylningen också...

De förbannade framtidsfunderingarna har satt igång igen. Nadia och jag satt nämligen och pratade om att vi bara har tre veckor med skolarbete kvar, sedan är gymnasieplugget över! Siiickt I tell ya! Jag får alltid den där känslan av oanade möjligheter som bara väntar på att upptäckas och det riktigt kliar i fingrarna av att få ta tag i mitt liv.

Det bästa hade varit om jag hade fått tag i en lägenhet nu så att jag slipper flytta hem igen... Vill skaffa körkortet också samt en till hund som sällskap till Ceasar. Tänker även på hur det skulle vara att få flytta söderut till civilisationen :P Synd att det är så många jag inte vill lämna... Men men jag ska nog lugna mig för tillfllet och först och främst skriva klart de arbeten jag har på gång. Marknadsplan och budgetplan ligger först på listan!

Btw.
Om någon där ute vet hur man får tag i filmen I huvet på en gammal gubbe så skulle jag bli tacksam för tips! Vill så gärna se den!

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0