Sommarkänsla

Fantastiskt med värme! Äntligen säger jag bara! :D

I helgen har jag varit enda nere i Sundsvall med Niklas och hans familia. Vi stressade oss igenom Birsta city och IKEA samt innerstan där vi kollade lite klädor och secondhand. Vi träffade överraskande nog på Erica i stan och det var kul att ses för en gång skull :P Inköpen blev dock inte särskilt stora utan jag nöjde mig med lite presenter till mamma och zeth hemma i umeå och ett par krokar i form av hundar till mig.

Helgen har dessutom varit ofantligt onyttig. Nästan så att jag vill kräkas haha. Men nu har jag ju inte en sån där typisk anorexiblogg ("thin is perfection") så jag nöjer mig med att våndas ett litet tag och sen förtränga... ;)

Vi fick även tag i bil nere i övik så det blefve en riktigt bekväm hemresa! Jag tycker om att se pojkvännen köra, måste vara för att han ser så manlig ut :P

När vi kom hem så myste vi till ordentligt och unnade oss en grillkväll på verandan. Det blev flintastek med crisscuts och rucculasallad samt grillad paprika och majs. Till efterrätt åt vi havreglass så gott det gick eftersom man var så jäkla proppmätt av allt det goda den här helgen har erbjudit.


image159

Så här såg det iofs inte ut när vi grillade men jag tycker engångsgill duger lika bra det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0