"Oh my Gaaaaaaaad"

Tiden bara rusar förbi!

Den 30 maj är i morgon och efter det är allt typ över! Studenten here I come!

Det känns väldigt verkligt också eftersom vi gick på balen i tisdags. Den ultimata festen för studenten. (Bildbevis kommer strax) Det var fint, festligt och god mat men festen kom som aldrig igång på riktigt när man hela tiden hade nkseminariumet dagen efter i bakhuvudet. Konstigt att ha det mitt i veckan så där!

Förutom det så har jag och Niklas hittat en lägenhet på Ålidhem i veckan så nu har jag iaf tack över huvudet i sommar :P Jättekul och spännande men samtidigt läskigt... :S Men det finns ingen annan jag hellre skulle kunna tänka mig bo med ändåså.

Det konstiga den här veckan var när min chef ringde och sa att företagets telemarketingavdelning har gått i konkurs. Helt plötsligt står jag utan hälften av min inkomst i sommar. Men det ordnar sig nog eftersom jag redan idag har fått en arbetsintervju som jag hoppas på. Allt för att betala räkningarna!

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0