kvällning med kväljning

Jag tänkte fortsätta med att påpeka att jag är sjuuuk! Ni förstår kanske att ingen annan vill höra på mitt klagande så därför tar jag ut det här på bloggen istället. En mycket bra idé enligt mig och bara så att ni vet så tar jag gärna emot kondoleanser och krya på dig hälsningar :P Tar även emot tips på hur man på bästa möjliga sätt botar sig själv mot förkylning och nästäppa!

Jobbade trots allt två mycket ansträngande timmar på Display ikväll, vilka gick ut på att fika gratis fika, läsa tidning och berätta lite smått hur man loggar in på datorsystemet samt vad det är vi ska sälja. Jag vill dock påminna eder om att jag faktiskt bara har jobbat en enda gång, så min kunskaper var inte direkt så mycket högre än de nyas.

Just nu vill jag bara träna men kroppen och knoppen säger nej. Skitjobbigt! Har fixat ett stenhårt träningsschema på www.lumpen.nu och längtar efter att bli lika fit som en militär. :P

Lite nice bränna hade också varit skönt så nu peppar jag verkligen utlandet! Kreta t/r för 695kr!!! Helt sjukt bra, synd att vi inte kan fara på torsdag... I slutet av maj bär det dock iväg och jag hoppas verkligen att pengarna räcker till. Synd att de ska räcka till så mycket med balen och studenten nu också. :(

Nu ska jag ta och läsa lite iaf. Godnattmededer!

image161

Sötis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0