"Jag har inte kunnat tänka på tre år!"

(Inom en liten parantes innan jag fortsätter mitt utlägg om hur intressant liv jag har vill jag bara berätta att JAG ÄR FORTFARANDE SJUK!!! Och det börjar bli lite dryyyygt.)

Den här veckan har iaf varit lite intressant så jag ljög faktiskt inte. I onsdags så hade vi heldag med idrotten och det innebar att vi tillsammans med alla elever från Ghana utbytet och deras Ghananer som är på besök, for till Skuleberget! Ett högt jävla berg som ligger vid Höga Kusten och där skulle vi nu klättra. Jag som är en "aning" höjdrädd blev lite orolig men alla försäkrade mig om att det säkert bara var en liten stig vi skulle gå upp för i berget... Icke sa nicke, inom cirka 20 min så hängde jag flåsande från en brant klippvägg med adrenalinet pumpande i öronen och endast fastspänd i en smal metallvajer. Men jag måste säga; Det var ashäftigt! Höjdrädslan blev som bortblåst när jag vände på mig och såg ut över milsvida skogsklädda kullar och begynnelsen till Bottenhavet i horisonten. Det vill jag göra igen! :D

Nu har jag btw köpt rosa pärlor till Balen. Det ser riktigt preppy ut, till och med på gränsen till "matchy matchy" men jag går verkligen på den rosa gulligull stilen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0