har du någonsin kännt att du skulle vilja borsta tänderna med en toalettborste som aldrig blivit använd?

Jo det är faktiskt sant, den fantastiska historien om hur Anna genomled en långsam dödlig förkylning fortsätter och ingen kunde vara mindre glad för det än mig...

Släpades dock upp imorse av en viss mister Niklas som ville att vi skulle fixa kostym på Dressman. De hade nämligen 1/2 priset på hela affären så de blev bara till att stå och prova kostymer i timmar. Vi kom dock fram till en riktigt fin så nu behöver jag inte skämmas över honom heller när vi far på balen :P

Efter att jag kommit hem så dog jag då rätt så snabbt. Tydligen så tyckte inte kroppen om att jag rörde på mig så jag sov typ resten av dan. Jag har även insett att jag behöver en del tillbehör till Balen som t ex smycken, väska, skor, hårnålar och smink. Jävligt dyra saker det där... Ska bli skönt när man har allt ordnat :D

Jag har btw kommit på vilken frisyr jag sk ha och det blir ett birgitte bardot inspirerat behive. hittat ingen bra bild så ni får smaka på det här så länge.

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0