Frid

Hej!
Äntligen en lugn stund så här på lördagsmorgonen så då passar jag på att blogga lite! ;) Förstår inte vars den här veckan tog vägen men snabbt gick det iaf och mycket har gjorts. I skolan alltså. Just nu känns det som om man inte har något annat liv egentligen. Men i torsdags firade vi 20-dagars hemma hos Terese och hade en mysig middag med grillat och lite kortspel samt rapakalja (Jag var bäst Terese!). Vill bara påpeka att det är härligt att inte supa jämt och ständigt. Hade dock varit roligt att följa med på krogen igår kväll men jag orkade helt enkelt inte. Ja, jag vet. Det är snart dags att prata pension för mig... Haha...

Den här helgen är jag ledig för en gångs skull! Det är nästan så att jag inte vet vad jag ska spendera tiden till. Lr, jo förresten, det blir läxor såklart... Hehehe

Nu ska jag ta och fräscha upp mig och städa ihop lite och sen fara på utförsäljning på Emmaus och fynda lite seconhand. Trevlig helg!

Baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0