Final countdown

Nu ligger allt verkligen på sluthampen! 2 veckor kvar av ett treårigt slit och det är egentligen bara att sätta in den där extra växeln som det brukar påstås att man har. Man blir lite mörkrädd över hur mycket man har kvar att göra men det är bara att tuta och köra liksom :P

Förra veckan har dock gett mig värk. Förutom den hisnande klättringen i Skule så har jag både fått testat på boxning och tennis. Jätteroligt faktiskt! Jobbade hela helgen och har inte hunnit återhämta mig från det heller... Crazy, jag skulle kunna lägga mig ner på tangentbordet och sova just nu på en gång. Det ofta omnämnda vädret har nog också sin sak i spelet. Kallt rusk med hagel och regn, huvva blir trött av bara tanken.

Jag säger då det. Klockan 00:00 den 30 maj kommer jag att falla ihop och börja gråta av utmattning. Känns så just nu iaf. Då jag känner för att vara dramatisk ;)

HA DE!

/Annnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0