"allt jag verkligen vill göra är antingen olagligt, omoraliskt eller fettbildande"

Nu har det verkligen blivit allvarligt. Jag har nämligen sjukanmält mig från jobbet och känner verkligen för att bara lata mig framför datorn hela dagen, kanske läsa lite och dricka lite juice. Inget mer alltså... Men mitt "händelsrika" liv måste ju ändå förevigas här på bloggen och därför kan jag ju berätta att min mamma nyss var här med ett rejält matpaket. Hon är så snäll ibland!

Förövrigt så har jag tittat lite på Jay Leno, diskat och sett en bit från Rachel Ray och The Ellen Show. Helt sjukt va många talk show program det är på dagtv! Inte konstigt att man hellre stannar hemma och lever på staten istället för att skaffa sig ett liv! :p Det är TV:s fel att samhällsekonmin går åt skogen! Fast då snackar jag ju inte public service. För det kan ju bara vara allmänbildande lr hur?

image164

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 14:19:35
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0