"Allt du ber om ska du få, men jag vill ha dig naken då!"

Vad är logiken i att jag, ju äldre jag blir, dest mer lättpåverkad blir jag och desto mer bakfull dagen efter? I morse var jag tvungen att ge upp för det inre trycket och spy t o m! Huvvaligen! Det positiva är väl att det inre trycket gällande snorfylld skalle har börjat lätta. Inte för inte att dom säger att flaskan är den som värmer bäst. ;P

Hur om helst var gårdagens studentfirande riktigt skönt, om än så kort eftersom alla for hem så tidigt och jag och Niklas kom dit så sent... Vi körde iaf mexikansk med mojitos hela kvällen och jag tror de flesta blev rejält rund  om fötterna. Hihi en hel del snygga dansmoves blev det :P Studenten nästa säger jag bara!!! :D

Oj nu blev det helt plötsligt kallt så nu ska jag ta och byta om till mindre överoptimistiska sommarkläder. Haha så jäla typsikt svenskt att hoppa i bikinin typ så fort det blir en antydan av sol på vårkvisten! Jaja, allt för attt få en chans att ta på sig solbrillorna :P

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0