"uhm..., it's rather uncomfortable"

Måndagskvällar är härliga tycker jag. Mitt favvoprogram Simon & Thomas kl 20 på TV3 fick inleda kvällen och nu sitter jag och lyssnar på nya favoritskivan Rockefeller med artisten Duffy. Asbra och att rekommendera! Nu lär jag sträcklyssna på den ett tag framöver som jag alltid gör... :P Har gjort lite allmän läxa sen jag kom hem. Ätit chili con carne med pitabröd och njutit av en chokladkaka till pluggandet. LYX :D

Tyvärr så har ju all njutning en baksida så nu ska jag ta och träna lite. Vill bli starkare i armarna, så det får väl bli styrka helt enkelt. Well, dags att lämna ifrån sig internet och röra lite på fläsket. Hejja på! :D

(Saknar dig puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0