Jag gör mitt bästa...

...för att försöka undvika att överösa er med allt för mycket "self pity". Det finns där, tro mig, men tills slut orkar man inte sura på livet nå mer. Finns bättre saker att slösa energi på. Iaf så har allt plötsligt blivit struligare än jag någonsin skulle kunna ha tänkt mig. Tänk vad två jobb, skola, hund och egen lägenhet med räkningar och dylikt låter slappt för tillfället. Det är nämligen svårt att kunna föreställa sig att min mamma ligger på sjukhus för tillfället, har blivit opererad för cancer samt tarmvred och kanske har blodförgiftning. Helt sjukt att hälsa på henne och hjälpa HENNE duscha, klä på sig och äta. Fan det skulle ju inte hända förän om typ 30 år! Nu väntar vi iaf spännt på att få veta om cancern är godartad lr ej. Förhoppningsvis kommer hon även hem nu till påsk. Det känns verkligen som om sånt här händer bara för att man ska fatta hur bra man har det så man slutar klaga punkt slut.

image114

"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace." - Jimi Hendrix

Kommentarer
Postat av: Terese

Tur du har vänner runt omkring!! :)

2008-03-18 @ 11:47:08
URL: http://teresemattsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Vi finns här.

2008-03-19 @ 19:34:13
URL: http://cascadeis.blogg.se
Postat av: Erica

Jag hoppas mammsen din krya på dig.. Hälsa henne massor från mig!

Kram på dig gumman!

2008-03-19 @ 21:32:27
URL: http://chiqoulette.blogg.se/cokko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0