Torsdagsblues

Hallojs!

Tro det lr ej, men nu har det äntligen blvit bestämt att vi flyttar på lördag! Jag hämtar ut nycklar imorgon, jobbar hela kvällen (enda fram till 2230) och sedan blir det till att kliva upp tidigt och börja lasta på grejer på flaket :P Yippie, jag är så glad över att det äntligen händer nånting! Stressigt värre blire dock eftersom vi sedan på lördag kväll ska skrubba arslena av oss för att hinna städa ur lägenheten samma dag. Detta eftersom jag såklart jobbar hela dagen på söndag. Jag ser fram emot min lilla "semester" nästa vecka. Då ska jag verkligen slappa ;) Och fixa till i lägenheten förstås!

Imorgon är det även sista dagen på Display (mitt telemarketingjobb) då de inför sommaren stänger ner avdelningen för att senare till hösten öppna den i lite mindre skala en våning upp. Klockan tre ska vi alltså samlas och fika samt bära upp lite datorer. Jag kommer nog inte fälla nån tår men det har ändå varit lite mysigt att vi har varit så få och haft hela kontoret för oss själva. Även om jag som sagt inte är så förtjust i att sitta där alldeles ensam på kvällarna.

Men nu kan jag inte sitta så mycket längre här vid datorn eftersom jag måste ställa iordning så att det bara är till att sätta igång med flytten på lördag :D Toppen asså! :D





Tänkte bara visa upp studentpresenten jag fick av min mormor! Haha, en prima hembygdsdräkt som faktiskt är värd en hel del. Så trots att jag inte riktigt vet när och om jag kan använda den (och trots att den typ lägger på 20 kilo :P) så är det kul att ha en sån. Inte så många som har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0