"Oh she want it, oh she need it..."

Ojojoj. Så börjar alltid ett klagoinlägg som detta. Nu sitter jag nyss hemkommen från jobbet och det känns som om jag fick sätta mig ned för första gången idag! Jobbade 12-20 och det känns i fötter och rygg när man faktiskt är på språng den största delen av den tiden. Samma sak gäller imorgon och just nu känns inte kroppen riktigt så där pigg som man skulle vlja.

Och till råga på allt har grannarna fest... Min bitterhet råder inga tvivel om när jag sitter här ensam och utsliten redo för att lägga mig när andra super skallen av sig, festar loss och har roligt hela natten lång. Iofs så låter inte supandet speciellt roligt eftersom jag fick nog i onsdags. Jag har insett att jag inte är en sån stordrickare och tycker det mest känns som om man förgiftar kroppen. Vilket man iofs gör :p

Ja för att sammanfatta det hela så är jag trött och på surishumör. Behöver uppmuntring och det på en gång!

Hoppas ni andra har det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0