Inspiration

Nja det är väl inte den de är fel på men dock tiden som bara flyger iväg! Hårt att ta studenten säger jag bara men det känns just nu väldigt skönt. De var som bara att direkt sätta igång att jobba egentligen. Är riktigt pepp på att flytta nu också, vill bara få det gjort så man kan börja planera och inreda drömlägenheten haha ;) Kanske inte kommer bli exakt om man tänkt sig men det som betyder mest är ju att vi faktiskt får bo tillsammans. Ni vet ju att man "äter ju hellre gröt tillsammans än oxfile ensam" lr hur det nu va... :P

Ja för det känns ju lite skrämmande tomt i lägenheten nu och det ekar spökligt. Jag tänker dock inte sitta och skrämma upp mig utan njuta av allt utrymme man har. Nadia och Lovis har ju lämnat oss nu och det känns som någonting saknas när inte den där monster hunden är här och retar upp alla! Näe skojja bara, saknar dom jättemycket men sånt är livet. Ibland är det skönt att gå vidare in i framtiden också. Ceasar pustar iaf ut nu haha, han har sovit väldigt gott på sista tiden.

I helgen blire till att jobba långskifte på Frasses. Ska därför upp tidigt imorn för att träna och gå med Ceasar till dagmatte och husse (mamma och Zeth). Tur att dom finns annars hade det blivit långvänta för Ceasar! Så därför säger jag godnatt med eder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0