He

Klockan är elva och det är ett under att jag fortfarande är uppe. Klarade mig dock igenom en helg av jobbande och det känns otroligt skönt att jag bara ska jobba på Display till veckan. Stillsamt och lugnt låter bra hos mig just nu. Jobbade 8,5 h idag eftersom det "råkade" svänga förbi en buss med ett helt fotbollslag i alldeles innan jag skulle sluta men jag var för trött för att bry mig. Det var mest att rycka på axlarna och bara inse att sånt här händer jämt mig... :P

Kom just på att jag faktiskt har en digitalkamera nu för tiden och att jag måste lägga ut lite bilder snart! Har köpt en snygg väska på myrorna som jag vill visa och sen så finns det ju heta bilder från studenten! Hoppas jag kommer ihåg imorgon bara.

Godnatt muntergökar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0