Glassigt

Sol idag igen! Jag som hade förberett mig mentalt på att den norrländska kylan skulle komma åter. Brukar bli så men nu bådar denna dag faktiskt gott :D Just nu sitter jag i morgonens outfit som består av mjukisbyxor, megastor t-shirt och hoodjacka. Känns riktigt fräscht haha och jag funderar på att slänga mig i duschen. Fast å andra sidan, vem har dött av lite skit?

Om någon timme så ska jag leda idrottslektion i utefys och det kommer bli svettigt för deltagarna :p Körde själv genom programmet i lördags och svetten bara rann samt att jag hade träningsvärk, ja enda tills idag!

Igår färdigställde jag den allra sista uppgiften av mina tre år i gymnasiet och för att fira så kunde jag inte annat än sätta mig ner och stirra tomt in i väggen av utmattning. Som belöning kollade jag på några avsnitt av Saltkråkan och snacka om att sommarkänslan infann sig! Nu vill jag bara flytta ut på nån avlägsen skärgårdsö och njuta av sommaren!

Ha en bra dag!

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0