Eget rum no more

Omg! Tänkte bara blogga en sista gång innan jag packar ner datorn och vi ses nästa gång i min (vår) nya lägenhet :D Så himla roligt att få byta omgivning, det är bland de bästa jag vet. Tänk även att få ha unlimited tillgång på min pojkvän. Kanske inte nån annan förutom jag tycker är häftigt men GREAT säger jag bara! :D:D

Usch, åt just naturgodis till frukost som jag skjölde ner med färskpressad apelsinjuice. Mår illa nu och det har fan börjat bli en vana. Allt jag äter mår jag illa av och jag har helt och hållet tappat aptiten. Jag får som pressa i mig maten och eftersom jag inte känner mig hungrig så känner jag inte heller när jag är mätt. Funderar seriöst att ha en smoothievecka nästa vecka så kanske man får tillbaka hungerskänslorna som är så trevliga och kanske även får förlora några kilon, som ett plus i kanten ;).

Nästa vecka är alltså ledigt. Och jag måste verkligen komma på nått att göra, förutom slappa och fixa lägenheten då förstås :P. Det är nämligen så att jag jobbar precis varenda helg i juli så alla mina planer på trästock, pdol, angsjöns camping festival, täfteå etc etc har gått till spillror. Nu ser jag bara framför mig hur jag de vardagar jag är ledig får sitta hemma och tråka eftersom alla och då menar jag ALLA jobbar eller är upptagna. :( Buhuu för mig. Jag ska verkligen tvinga sötNiklas att följa med mig på nått skojjs som t ex tälta lr nått sånt haha :P Då blir han nog glad...

Näe nu äre dags att runda av. Wish me good luck. Det kommer bli tre slitiga dagar...




Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för kommentarer!

Hoppas ni trivs bra på ert nya place nu :)

2008-06-27 @ 10:18:50
Postat av: Erica

Du har blive ''tagen''. Kolla i min blogg ;)

2008-06-27 @ 12:25:41
Postat av: Terese

Hej bruden. Du ska inte till yran i östersund första helgen i augusti?? Jag ska som ta mig ditt så kanske vi kan ses där eller liknande?? Btw, vi åkte ju aldrig så du är inte sugen på Färöarna eller Maldiverna till hösten???

2008-06-27 @ 18:58:26
URL: http://teresemattsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Då jag själv bor med Simon så kan jag säga att det definitivt verkar vettigt. ;) Lycka till!

2008-06-29 @ 19:36:19
URL: http://cascadeis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eyyyh, sofia is vack in town!



Jag har duschat enbart för din skull och skulle nu vilja se ert lilla bo. Vill du träffa sofia med så får du gärna slå ett pling. För hon är tyvärr väldigt ensam.

2008-06-30 @ 18:04:12
Postat av: Anonym

back. jag menar back.

2008-06-30 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0