Word

Yes, så var trådlösa fixat så nu sitter man ju och surfar i sitt rum äntligen ;) (förut räckte kabeln bara till köket) och idag lyckades jag även skaffa oss en soffa. En nyligen köpt stor, röd soffa för en tusenlapp. Bra deal tänkte jag och nu får vi väl se vad det är vi få hem i övermorgon. Känner inte riktigt för att skrva något djupt och insiktsfullt som annars "alltid" är grejjen med min blogg utan vill endast tacka Sofia för en trevlig kväll och invigning av middagsbjudning i den nya lyan. :P

Ha de gött! Baibai!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, tack för att ni förgyllde min vardag! Knut välkomnade mig med några bett när jag kom hem, jag kände mig älskad. Imorgon ska jag på bjurholms marknad med honom och iväg till mormor och morfars stuga. Myspys!



Tacka niclas för godisen förresten, glömde betala honom. får väl bjuda tillbaka sen

2008-07-04 @ 21:33:30
URL: http://litengulkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0