Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Ja hon har jobbat arslet av sig de senaste 5 dagarna. Igår var hon för visso ledig men då krånglade internet så klart. Nu sitter jag dock här med extrem magont och försöker göra det bästa av min sista lediga dag innan helgens arbete. Vädret flackar från sol till åskhimmel och tillbaka igen så man kan inte heller sitta ute och sola. Så jag bakar bröd och Ceasar och jag tog även en långpromenad till Nydalasjön tidigare idag. Jag känner mig lite utarbetad om jag ska vara ärlig och jag förstår inte varför jag inte kan få en fem veckors betald semester (helst utomlands) för??

I veckan fick jag även reda på att jag är 7 reserv på dietistutbildningen i Göteborg... Inte så himla great med tanke på vad vi startat upp hör i umeå så jag hoppas det inte blir nått. Har däremot bestämt mig för att hoppa på tre andra kurser till hösten och sluta mitt jobb på Frasses. För jag menar, varför slita ut sig för så dåligt betalt? Även om de faktiskt är jäkligt trevliga människor som jobbar där. Ser dock fram emot en spanska kurs, en kost och täning kurs samt en mat, näring och hälsa kurs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0