Träningnarkoman

Jag har skaffat IKSU-kort och är aslycklig. Jag är i grund och botten en riktig träningsnarkoman som tycker det är så jävla skönt att få röra på sig, och nu äntligen har jag ett gymkort! :D Yippiekayay! Idag testade jag det för första gången också då jag for och simmade med nyblivna sambon. Riktigt nice och vad som är ännu nicare är att mitt silverkort är guldkort på sommaren, så nu äre bara till att utnyttja det till fullo! ;)

Måste btw berätta vilken überfin soffgrupp vi har! Klarröd och fräsch för endast 1100 spänn. Tänk vad Blocket har att bjuda på ibland. Tur att hon vi köpte den av var en sån där rik hemmafru som bara ville bli av med den efter att de haft den i typ några månader. "den passar ju inte med nånting" :P

Nu när sommaren suger så har resbegäret blossat upp igen och värmen hägrar till hösten. Någon som varit till Kreta och kan tipsa om något fint ställe?

Ha de!







Kommentarer
Postat av: Erica

En bild på soffgruppen please!

2008-07-09 @ 21:53:43
Postat av: malinlima

jag vill också bli träningsnarkoman :-D

2011-09-29 @ 10:15:47
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0