Tjohoo

Äntligen dags för uppdatering! Vi har varit utan internet över helgen och dumma jag glömde sätta på ljudet på mobilen så man kan säga att lilla Anna har varit rätt så isolerad och okontaktbar de senaste dagarna. Men snacka om skönt att det är över! :D Det börjar äntligen reda upp sig här hemma också och jag trivs jättebra. Det är en mysig trea (tyvärr utan balkong) med lite gammaldags inredning á la 70-talets Bostaden. Man skulle ju lätt kunna tro att det skulle kännas sunkigt men jag tycker faktiskt bara att det höjer mysfaktorn :P

Men trots att det börjar reda upp sig så har vi en bit kvar innan det ser ut som ett normalt hem... T ex skulle vi behöva en soffa, så om någon har en till övers så är det bara fritt fram att höra av sig (helst inget i skinn) ;). Kollar dock Blocket febrilt så det ska nog ordna sig snart. Sen så har vi ju den här biten med att bära ner kartonger och annat skit till förrådet, tre trappor ner och det lär ju ta ett tag innan man orkar fixa till det. Jag fattar inte hur vi klara hela flytten på tre pers. Förutom när niklas familj hjälpte till en liten stund så var det bara Niklas, jag och min mammas morbror som kånkade hela mitt bohag uppför svindlande långa och smala trappsteg. Ja, det känns fortfarande i kroppen efter den här helgen och dte var ju inte bara flytten som tog på utan även städningen och jobbet. Men det känns så himla skönt att det är över! :D

Ja nu är det väl bara att börja fundera på en inflyttningsfest lr hur?

(Ljudet påslaget, så det är bara att höra av sig allihopa ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0