Nybakat

Hello everybody!

Har haft värsta mysdagen med långpromenad med hunden och en rejäl genomkörare på gymmet. Detta var ju min första dag med IKSUs gym så det var mest att kolla runt i den ofantligt stora anläggningen (flera våningar) och sedan inse hur jävla vek man är! Men de är bra, då får jag en utmaning att bita i. Har lagt upp ett träningsschema som går ut på att prova på det mesta och verkligen utnyttja de här sommarmånaderna till fullo. Får se om man kanske också får se några resultat av det. Hoppas iaf på att jag vid slutet av sommaren kan lyfta mer än bara själv hivstången :P

Tänkte också tipsa er om ett asgott bröd som jag testade att baka idag. Det var Fredrik Paulúns Det perfekta brödet med extra mycket protein. Lätt att göra, bara att tillsätta vatten, och väldigt ekonomiskt med tanke på att kostnaden blir mindre än 15 kr limpa. Eftersom brödet är ett fullkornsbröd med mycket protein orkar man inte äta så mycket heller. Det enda negativa var väl att det tog en jäkla tid att göra. Med det gör det ju alltid när baket ska hålla på att jäsa och sånt. Prova vet ja! Ganska trevligt att ha ny/hemmabakt fullkornsbröd till frukost. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0