Extreme makeover

Ja nu pratar jag inte om bloggen, det blir bara värre och värre, utan det är nämligen så att fröken Anna skaffat sig nya glassisar och ny frissa! :D Härligt med lite förändring om än inte så himla dramatisk. Gillar starkt bägarna från Fendi och det kanske inte syns på fotot men håret har fått en mörk guldblond nyans med ljusare inslag runt ansiktet.

Förövrigt så har Niklas och jag simmat idag och ätit asgod hallon och fläderpaj som belöning ;) Nu försöker jag som ni kanske ser fixa till blogghelvetet men får se hur länge jag står ut. Om ni vill veta så är det pissväder i Umeå och jag är putt över att jag missade sol och strand idag på min första lediga dag sen förra veckan :( Har insett att chokladkakan Lindts Excellence Intense mint är asgod och har avnjutit den med det senaste numret av Cosmo samtidigt som jag försöker låta bli att tänka på att jag spenderat kvällen med att fota fjortisbilder på mig själv...

And this is life?







Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är söt och jag saknar dig.

2008-07-22 @ 19:20:50
URL: http://litengulkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0