Veckan som varit

Jaomen, nu sitter jag vid Niklas dator och roar mig lite alldeles innan vi ska fara och shoppa lite på Ersboda. Det ska inhandlas nya skor! Yippie säger jag bara, det måste ju innebära att våren snart är här :D Iaf så har denna vecka gått oerhört snabbt. I torsdags hade jag ju en anställningsintervju som jag typiskt nog, när jag kom till Frasses, hade missat. Men jag lovar, jag var INTE försenad! Chefen och jag hade nog bara missförstått varandra så det så. Jag har dock fått en ny tid på måndag som jag denna gång ämnar att komma i tid till. Torsdag kväll spenderade jag hos Terese och vi såg lite Criminal Minds samt Du är vad du äter. Kollade lite i tidningar, sminkböcker och gullade med hennes über gulliga kattungar.

Igår, alltså trevliga fredag så klippte jag mig! För och efterbilder är ju ett måste men det lägger jag upp när jag kommer hem från Niklas på söndag. Men jag blev nöjd, gullig snelugg och mycket uppklippt. Me like it! Måste ju även skryta med mina vinster på Online som vanligt :P Bleev faktiskt bästa säljare på projektet och vann 150:- Riktigt nice. Lr iaf nått... haha

image110



Här är ett par Race Marine Sukiyais som jag funderar på, alternativt i vitt lr svart.
Endast 199:- på Stadium. Anna goes budget... Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0